۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷

حجت‌الاسلام مصلح:

مسئولان و نیروهای انقلابی دشتستان در مسیر وحدت حرکت کنند

مسئولان و نیروهای انقلابی دشتستان در مسیر وحدت حرکت کنند

بوشهر - امام جمعه برازجان گفت: مسئولان و نیروهای انقلابی دشتستان در مسیر وحدت حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: در ایام سوگواری سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد قرار داریم و بار دیگر شاهد تجدید مثاق ملت ایران با شهدا و امام شهدا هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام در روز ۱۴ خرداد امسال اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید در مسیر تفکر و اندیشه‌های امام راحل حرکت کنیم تا به موفقیت دست یابیم.

حجت‌الاسلام مصلح به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مخالفت صریح با مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و اعتقاد به ملت اشاره کرد و افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، مکتب سیاسی و فکری امام (ره) نقشه راه ملت در مسیر پیشرفت و موفقیت است.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: در روزهای اخیر برخی اتفاقات در سطح شهرستان موجب بروز اختلافاتی شد که توصیه می‌کنیم مسئولان و نیروهای انقلابی دشتستان در مسیر وحدت و اتحاد و همدلی حرکت کنند.

وی افزود: از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به اقداماتی که باعث تشتت می‌شود، پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام مصلح به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب در موضوع هسته‌ای فصل‌الخطاب است و در هر زمینه‌ای که به منویات رهبری عمل کنیم به موفقیت می‌رسیم.

وی به روز محیط زیست اشاره کرد و بیان داشت: مشکلاتی در زمینه مسائل زیست محیطی وجود دارد و همه باید تلاش کنیم تا زمینه بهبود وضعیت محیط زیست صورت بگیرد و اجرای برنامه‌های فرهنگ‌سازی و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند مثمر ثمر باشد.

کد خبر 2768340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha